top of page
  • worthradajamli

Ubee Evm3200 Handleiding 17



U ontvangt de handleiding per email binnen enkele minuten. Als u geen email heeft ontvangen, dan heeft u waarschijnlijk een verkeerd emailadres ingevuld of is uw mailbox te vol. Daarnaast kan het zijn dat uw internetprovider een maximum heeft aan de grootte per email. Omdat hier een handleiding wordt meegestuurd, kan het voorkomen dat de email groter is dan toegestaan bij uw provider.


Als u niet binnen een kwartier uw email met handleiding ontvangen heeft, kan het zijn dat u een verkeerd emailadres heeft ingevuld of dat uw emailprovider een maximum grootte per email heeft ingesteld die kleiner is dan de grootte van de handleiding.




Ubee Evm3200 Handleiding 17



UPC levert diverse soorten modems van onder andere Ubee, Tecnicolor, Cisco en Thomson. Voor de meeste modellen heeft UPC op hun site een handleiding geschreven voor het activeren van de bridge modus. Deze kun je hier vinden.


Onlangs via ziggo een modem/router ontvangen. Voorheen had ik enkel een modem. Deze was bedraad gekoppeld aan mijn Netgear 4300 router. De vorige (ubee) modem was kapot, vandaar nu een nieuwe.Ik heb mijn netgear router nu over en probeer deze nu als switch in mijn netwerk op te nemen. Ik wil de switch (netgear router) bij mijn audio/video apparatuur plaatsen over ook deze apparatuur in netwerk op te nemen (bluray, mediaspeler, versterker).Wat ik nu gedaan heb is de router bedraad bij mijn apparatuur geplaatst, ingesteld als AP. Vervolgens de andere apparatuur bedraad aan de router gekoppeld. Dit werkt allemaal primaMaar nu moet ik dus een kabel leggen tussen modem/router in meterkast en router in woonkamer (nu als switch).Is het mogelijk mijn netgear draadloos te koppelen aan de ubee modem/router ? (bedraad tussen netgear switch en audio apparatuur is geen probleem, want dat zit toch allemaal in een kast)


Goedemorgen ik heb 2 utp, kabels die allebei naar een router gaan, maar moeten op de ziggo modem ubee 3200 aangesloten worden hoe kan ik in bridge mode dit het beste doen? ik had hier een devolo stekker tussen zitten maanden lang goed gefunctioneerd en opeens niks meer.mvg Rene


Waarom heb je DHCP uitgezet? Dit is namelijk nodig om meerdere apparaten aan te sluiten op je internet lijn. Het ubee modem kan gewoon standaard met DHCP worden gebruikt De Switch deelt namelijk geen IP adressen uit dus die werkt slechts als verdeelblok. De AP ontvangt dan een ip adres vanuit het Ubee modem en zet dit weer door naar alle draadloze clients.


Mijn draadloos netwerk, met daarin een verbonden draadloze printer zit op (ziggo/upc) ubee modem, met ip-range 192.168.1.x. Mijn bedraad netwerk heeft IP-adres 192.168.0.x. Mijn pc op het bedraad netwerk kan de draadloze printer niet vinden (ping naar IP-adres printer geeft 100% packetloss, de HP printer is verbonden met het draadloze netwerk (heeft een IP-adres in 192.168.1.x)Wat zie ik over het hoofd? Oftwel hoe moet ik de router instellen? 2ff7e9595c


1 view0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page